ناین موزیک
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ناین موزیک و آدرس 9music.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





سایت های مفید

آلبوم نقطه ضعف (کلکسیون) با صدای مهدی احمدوند تقدیم به تمامی عزیزان

این آلبوم مجموعه کالکشن جدید و فوق العاده زیبای مهدی احمدوند با نام نقطه ضعف
می باشد

برای دانلود آلبوم بر روی ادامه مطلب کلیک کنید

(در صورت مشکل در لینک اصلی از لینک کمکی استفاده نمایید)

لینک مستقیم اول
MP3 320

عشق اول

نارفیق

ساعت رفتن

یاد من

نقطه ضعف

خواب پریشون

تنهام نذار

دل بستم

دلم میخواست

یک شاخه گل

دست عمو

دوست دارم

حرف دلم


MP3 128

عشق اول

نارفیق

ساعت رفتن

یاد من

نقطه ضعف

خواب پریشون

تنهام نذار

دل بستم

دلم میخواست

یک شاخه گل

دست عمو

دوست دارم

حرف دلم




لینک مستقیم دوم

MP3 320

عشق اول
نارفیق
ساعت رفتن
یاد من
نقطه ضعف
خواب پریشون
تنهام نذار
دل بستم
دلم میخواست
یک شاخه گل
دست عمو
دوست دارم
حرف دلم


MP3 128

 عشق اول
نارفیق
ساعت رفتن
یاد من
نقطه ضعف
خواب پریشون
تنهام نذار
دل بستم
دلم میخواست
یک شاخه گل
دست عمو
دوست دارم
حرف دلم

 



لینک کمکی 320

MP3 320
 
عشق اول

نارفیق
ساعت رفتن
یاد من
نقطه ضعف
خواب پریشون
تنهام نذار
دل بستم
دلم میخواست
یک شاخه گل
دست عمو
دوست دارم
حرف دلم


لینک کمکی 128  
 

MP3 128

عشق اول
نارفیق
ساعت رفتن
یاد من
نقطه ضعف
خواب پریشون
تنهام نذار
دل بستم
دلم میخواست
یک شاخه گل
دست عمو
دوست دارم
حرف دلم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: <-TagName->
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید 9music.loxblog.com
آرشيو مطالب
امکانات وب

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 381
بازدید کل : 7205
تعداد مطالب : 101
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1

آپلودشارژ رایتلحافظچت رومعکسفالخریداسم های ایرانی